MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Confessions of the day.

Kategori: Min vardag

- Skrivit 7 stycken olika CV:n. Bara finliret kvar; skriva ut dem, kopiera betyg och lämna in!
- Lagat mat till mig och min man :)
- Ätit asfet och stor glass på stan tillsammans med P2.
- Stekt i sköna solen :)
- Pratat med mamma i telefon i 35 minuter, om allt och ingenting.
- Bläddrat genom ikea-katalogen för femtioelfte gången och insett att jag vill ha en jäkla massa...
- Varit grymt shoppingsugen! waah. Jag har hållt mig länge nu, duktig har jag varit! Längre ska det bli, jajjemen.
- Tänkt och saknat.

Ska om en stund bege mig ut i löparspåret för att bränna lite fläsk :) höhö.
Synd mannen och de övriga på hans jobb inte kunde tagit med sig sina respektive ikväll, på deras lilla mc-tur. Hade varit kul! :) Maybe some other time, then...

/Mia - längtar tills jag hör den där efterlängtade motorn igen.


ps. jag är lika smart som gräset är grönt. Fast grönare... .ds.

Kommentarer

  • LasseN säger:

    Hum.. bränna lite fett... Då får du ligga i! Det kan inte finnas mycket att ta av. / :)

    2010-06-20 | 15:44:51

Kommentera inlägget här: