MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Jodå, jag lever :)

Kategori: Min vardag

Jösses-amalia-himmel-och-pannkaka. Detta var ett tag sen :) woops! Tänkt ett tag att jag nog borde sätta mig ner och skriva några rader så att mina få, men trogna, läsare har lite text att njuta av. (ha!) So - here I am.

Ni må tro att det händer mycket nu! Om 28 dagar blir jag sambo med min Albin :) Kommer bli så otroligt underbart och fantastiskt. Finner inga ord i hur lycklig jag är! För en gångs skull är jag mållös ;) Wiie! Ser fram emot detta. Tjo-bi-dooo! :D På torsdag bär det av till Ikea för att inhandla lite nya möbler och annat smått och gott. Kommer bli grymt bra! :)

Annars? Jotack. Julen firades nere i skåneland och Skegrie, vilket var lika bra som vanligt :) (Vera: Ska vi komma ner snart eller kommer ni upp? :P ). Och årsskiftet? Det pussade jag in på Strålmans balkong tillsammans med Albin :) Innan dess var det umgänge, god mat och spel som stod på schemat. Jag kunde omöjligt fått en bättre start på år 2010.
Appråpå detta, så har vi funderat på en sak. Kommer man nu säga "år 10" som man gjort för då man sagt ex. "år 98", "år 08" osv? För att bara säga 10 låter hellöjligt? :P När börjar det låta bra och okej? hum? "År 35"?  (Jojjemen, det är djupa tankar detta.)

----------------

Nutid. Albin fyller år idag så vi har haft hans familj här hemma för god mat och trevligt umgänge :) (Grattis på födelsedagen, fining :) ) Måste ju säga att min man är en mästerkock, alltså! Det är ett stort plus det ;) Fläskfilé som legat i egengjord marinad sen igår och egen potatisgratäng. Inte illa! :) Och jag som i vanliga fall inte ens tycker om potatisgratäng tyckte att denna var super :O High class-boyfriend, indeed! :P höhö.

Imorn drar vi iväg till stora favoritstaden Gbg för att bo på hotell, shoppa och umgås i ett par dagar :) (Farbror: jag ringer nog er imorn!)

Dags för tv, en god drink (en söndag? jaaaaadå.) och kvalitetstid :)
/Mia - P1. Kom hem nu!

ps. allmänbildad? tacka vet jag wikipedia. ds.

Kommentarer

  • Vera säger:

    Kom Mia.... bara kom!! Vi kan komma upp till er när vi fått vår nya bil. Vågar inte riktigt köra med den lilla vita. =/

    Vad härligt att se att det inte bara är jag som njuter av en söndagsdrink. =)

    Ha det supermysigt i Göteborg och hälsa Albin!



    Kram!!!!

    2010-01-04 | 08:22:55
  • Carlos säger:

    Så ni flyttar ihop? :) Va kul!

    2010-01-06 | 00:38:20
    Bloggadress: http://www.carloslopez.se
  • Paulina säger:

    Det var igår problem med flygen, snökaos i Shanghai där vi ska mellanlanda... Hoppas verkligen att vi kan flyga hemåt på fredag - håll tummen !! :)

    2010-01-06 | 08:27:40
    Bloggadress: http://paulinaskold.blogg.se/
  • Paulina säger:

    mysigt att flytta ihop ist :) blir det till lägenheten du skulle ha eller till hans? :P

    2010-01-06 | 17:12:35
    Bloggadress: http://amandapaulinabonita.blogg.se/
  • Mia säger:

    Vera: Både jag och Albin är lite sugna på varsin tatuering, så kan bli så att vi kommer snart om vi har pengar! Vi får höras :) Annars ser jag fram emot ett besök av dig/er i februari då det vankas inflyttningsfest :)

    Carlos: Ja, det ska vi :D wiie!

    P1: Jag håller alla tummar jag har! Saknar dig.

    P2: Ja, verkligen :) Tror jag är världens lyckligaste (A) Vi ska flytta till den lägenheten jag egentligen skulle flytta till själv nu :) Kommer bli kalas! :D

    2010-01-06 | 20:51:43
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: