MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Fredagsmys :)

Kategori: Min vardag

Visste ni att det ordet slagit och blivit så stort att det numera finns med i den svenska ordlistan? :O Det ja :P

Gårdagen spenderades som sagt i möbel- och inredningsaffärer. Vi hittade en hel del och precis sånt vi ville ha - nöjda! :D Det kommer bli galet bra, som sagt. Vad vi köpt får ni se när ni kommer och hälsar på i lägenheten ;)


Dagen: Tvättat lite och fixat. Snart dags att åka iväg för middag ute hos Albins familj :) Vad jag hört vankas det lite julmat och tja - det är ju inte fyskam (A) Tjo-bi-doo!

Ha en trevlig helg allihopa, för det hade jag tänkt ha :)
/Mia - bless you.

ps. resan fortsätter och jag ser fram emot att se hur mycket jag lastar på i mitt bagage. ds.

Kommentarer

  • Malin säger:

    Hallouuu Mia!!



    Jag vet! själv älskar jag fedagsmys;)



    Men du en lite fråga om ädelfors?

    Hur är tåg å busstider, går dem ända fram till skolan?!



    Kram!

    2010-01-11 | 09:33:47
    Bloggadress: http://loveshinealight.blogg.se/
  • Caroline säger:

    Jasså, var det Albin Axelsson du var tillsammans med, det har jag missat helt! Haha, när blev ni tillsammans egentligen? Jag menar, i en sån här liten stad borde man ju ha lite bättre koll tycker man ju :)

    2010-01-12 | 20:02:59
    Bloggadress: http://carolinejosefsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: