MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Sjuk :/

Kategori: Min vardag

Näsan rinner, lock för öronen och huvudet bankar. Jojjomen - Mia är sjuk. Suck, säger jag bara. Ogillar väldigt skarpt att vara sjuk, för jag menar: Vad ska man göra ensam hemma en hel dag? :O Sova länge blir det automatiskt (hört att sömn är bra när man är sjuk? :P ), data lite, kolla på dåliga tv-serier, äta väldigt lite mat då jag aldrig orkar fixa nåt, mycket tedrickande och ja. Är jag på "rätt" humör kan jag nog sätta igång en film också :) Annars får jag aldrig nånsin för mig att titta på film ensam, för ja - det känns ganska tragiskt, vilket jag alltid tyckt. Hopp&Häpp på det!

Igår hade vi individuellt arbete i grupp, vilket jag, Camile och Viktoria blev klara med väldigt snabbt så vi andades ett par djupa andetag och packade sen in oss i V:s bil för att åka in till stan lite :) Slutade med att en härlig sommarkjol och ett bälte blev inhandlat. Rea är FARLIGT!
Väl hemma i Nässjö skulle jag träffa P1 för en sväng på stan och ja: Inne på B-Young hade de fortfarande mysdressar inne (såna de har varje år, ni vet?) och det blev att jag kom ut därifrån med en sån också (A) Gillar't! Jag som inte skulle shoppa den här månaden, eftersom det gått åt en hel del till flytten? Vart tog de tankarna vägen? Putsväck.

-------------------

På söndag är det Alla Hjärtans Dag, vilket ska bli väldigt mysigt att fira med min man :) Boka bord för en planka på Sandsjöbadens värdshus = underbart! :)
Trodde aldrig jag skulle få uppleva det här, men tacktack, tusen tack - det händer även mig! Kan inte sluta le. Magi, tror jag det kallas :)

Dags att gosa ner mig i soffan med ytterligare en kopp te, filt och tv-dosan i handen för att zappa sönder dagen, halvt om halvt ;) Längtar tills min Albin kan komma hem och ta hand om mig lite (A)

/Mia - the greatest love of all, is happening to me.

ps. är jag mindre värd att vänta på, eller vad är det frågan om? ds.


      Mitt & Ditt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: