MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Peace-ag.

Kategori: Min vardag

Ännu en dag ensam hemma i lägenheten, men jag tror det är värt det. Bli frisk på riktigt, liksom :)

Fått ytterligare ett mail från blocket.se idag, då jag ännu en gång nu har förnyat min balklänningsannons. Att ingen vill köpa den retar mig. Den är jättefin och så behöver jag pengarna (A) haha. Snart säljer jag den för en hundring ;)

----------------

Sitter och tjötar lite med P2 på msn och hon frågade lite om inflyttningsfesten - och shit vad jag längtar nu! :D Kommer bli hur kul som helst, verkligen. För er som inte svarat än - please, do so! :)

Annars? Tja. Det är helg på ingång och självklart är det lite roliga grejjer inplanerade :) Ikväll blir det lugnt och skönt hemma i soffan, eftersom Albin är sjuk, och inget annat kommit upp. Och givetvis - för att jag är fruktansvärt svag för myskvällar (A) wiie. Imorn på kvällen kommer Albins bror + flickvän hit för en skön kväll med god mat och umgänge :) Mycket trevligt! Och söndag - Alla Hjärtans Dag, vilken egentligen skulle spenderats på Sandsjöbadens Värdshus men eftersom vi är halvt om halvt panka denna månad får det bli en annan helg :) Man måste la inte bara åka dit vid speciella tillfällen? ;) Mys kommer det bli iaf!

---------------

Utbildningen. Skolan. Vad händer? Jag har ingen motivation överhuvudtaget och det händer inte nånting, känns det som. Att repetera saker vi redan gått genom, att inte ha samma tempo som i höstas, att inte inspireras och framförallt att läsa något som just nu inte är intressant tar kol på mig, och även några andra vad jag vet. Hum? Kanske dags att slå våra kloka huvuden ihop och göra nåt? Vad vet jag.

Dags att göra lite nytta. Nya lakan? Yes :D Det är niiiice.
/Mia - Du väckerrr vissa grrrejjerrr.


ps. jag vet vem jag är när jag är hos dig. ds.
ps2. på måndag ska jag och sis göra ny müsli igen :D :D .ds2.




Kommentarer

  • Caroline säger:

    Jag försöker också sälja min balklänning, det är hopplöst :P La ut den förra året med, men man vill ju inte ge bort den heller.. :)

    2010-02-13 | 13:53:32
    Bloggadress: http://carolinejosefsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: