MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Nyttig dag :)

Kategori: Min vardag

Ja, idag är jag faktiskt duktig igen tycker jag :P Varit på promenad bort till ICA, trots snön och blåsten, betalat våra räkningar, kollat genom reklamen riktigt ordentligt (precis som vuxna gör ;) haha) , gjort mina läxor, hittat en jättebra säng/klösbräda till Charlie, pratat med Bixia om vår el, diskat och snart blir det att dammsuga eftersom jag inte hann det igår + börja lite smått med maten så den är klar när Albin kommer hem :) "Hemmafrun Mia". Tycker det låter ganska bra ;)

Annars har jag inga vettiga tankar idag, så jag ska nu sätta på superduperhög musik, dansa loss som fasen tillsammans med dammsugaren, sjunga med för fulla muggar och skratta åt mig själv :D Precis sånt jag gör. Weey :)


/Mia - Imorn blir det lite shopping med Camile efter skolan :) We like!


ps. You always give me goosebumps, honey. ds.


 Imorn kommer den här sötnosen hem till oss för att stanna över helgen :) Wiie! Min gos.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: