MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Nämen. Igen!

Kategori: Min vardag

Ja, nu jäklar är jag på G ;) Eller ja - iaf idag! Får se hur länge det varar :P

Kvällen jag trodde jag skulle behöva spendera ensam framför tv:n slutade istället med att kära Elin kom förbi för lite umgänge :) Fil, müsli, mackor, te och frukt tillsammans med tjöt är en bra kombination. Tack! :) Vi kom in på det snackat som vi även hade haft i skolan, om att förlora nära&kära. Och jag måste erkänna: Jag är livrädd för detta! Just familj, nära släktningar, bästa vänner och kärleken. Tänk om? På ett eller annat sätt, liksom. Fy fan :/ Skrämmande tankar faktiskt!
Vi pratade också en del om kost och träning och ja. Hon lyckades få mig taggad på det igen :D De är tydligen ett större gäng som ska träna tillsammans, på samma ställe som jag, så förhoppningsvis kan det göra mig sugen på att träna med dem också :) wiie. Och du, Elin: Jäklar vad fit vi ska bli ;) Glöm inte att hämta mig till promenader så fiskar jag upp dig till löprundorna! höhö.

Det var allt för idag tror jag bestämt. Ny dag imorn och förhoppningsvis lite nya lärdomar att ta in i skolan :) Jag håller också mina två tummar för att Ida-Pida kommer hem till mig på eftermiddagen en sväng! Vore mysigt.

/Mia - hejdå?

ps. your body is my wonderland. ds.

Kommentarer

  • Ida-Pida säger:

    Ja, det är för dåligt. Typiskt mig att kolla fel på nya schemat. men jag får väl skylla på just det, att det är nytt. Hoppas på bättre tur på måndag :) Jobbar som en tok resten av veckan så det vore mysigt. Ha en underbar helg <3 kram!

    2010-02-04 | 10:37:15

Kommentera inlägget här: