MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Mysdags hemma hos paret Axhäll ;)

Kategori: Min vardag

Fredagskvällen närmar sig och mysstämningen börjar inta sig plats i lägenheten :) Det är nåt särskilt med helgmys, alltså! Tända ljus, lugn och härlig musik samt en Mia som inte alls tackar nej till tio miljoner kramar (A)
Då dagen bestått av hemstudier, träffa Fia, tvätta, plocka undan och annat smått och gott har jag insett att en dag inte är så värst lång egentligen och att dygnet gärna fick innehålla dubbelt så många timmar. På så vis hade jag, och alla andra, hunnit med många fler roliga och nyttiga saker :)

För att fylla på katt-åt-skämt-listan igår, vill jag skriva in ett som pappa kommenterade igår. För er som missat det, kommer det bästa här:
- Katt trillade i toastolen, blev skit-sur.

Dags för mitt nyduschade, extremt lockiga och burriga hår att fixas och sen är det dags för en promenad till Hemmakväll :) Godis är gott!

/Mia - jag älskar att älska.

ps. morgondagens sol. glöm inte den. upskatta den. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: