MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Jiihaa! :)

Kategori: Min vardag

Igår var jag och Camile och shoppade lite efter skolan, som sagt :) Slutade med att jag blev ett par skor, en jeansjacka, två linnen och ett halsband rikare samt några kronor fattigare, men so what ;P Jag gillar nya grejjer (A)

     Snacka om härlig vårlook sen :)


Nähä, jag ska klä på mig kläder och ta med mig Pax ut. Vi ska traska hem till svärmor ( ;P ) och hälsa på lite :) Trevligt! Nu när Albin jobbar hela dagen och alla vänner verkar vara upptagna kan jag ju faktiskt passa på, istället för att ligga i soffan hela dagen... :)


/Mia - om en vecka smäller det! :D Kom nuuu Vera!


ps. vi fick en bebis i natt! Lovely ;) .ds.
Albin <3.

Kommentarer

  • Vera säger:

    Jag kommer Mia!! Jag kommer! =)

    2010-03-01 | 17:26:39
  • Caroline säger:

    Åååh snygg jeansjacka, var köpte du den? :)

    2010-03-03 | 20:08:12
    Bloggadress: http://carolinejosefsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: