MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

It's killing me.

Kategori: Min vardag

Jag har ohälsosam klädångest.
Jeansleggins, lackleggins eller chinos? Klänning, oversizetröja, lager-på-lager eller jeansskjorta? BLÖ. Hur kan man tycka att man inte har några kläder vissa dagar sen helt plötsligt är det smockfullt? Scary.

Ikväll är det fest hemma hos Albins jobbarkompis och man brukar väl säga att det är viktigt att göra ett bra första intryck? hum. Jag gillar inte alls det där just nu... Jag kommer känna mig plutteliten bland alla mer vuxna människor, vilket jag egentligen inte förstår, och jodå - jag är faktiskt lite nervös... Vill ni veta en hemlighet? Jag har fått för mig att jag ser ut att vara och beter mig som om jag vore yngre än vad jag är. Typ 16 eller nåt. Varför vet jag inte riktigt, om jag ska vara ärlig, men när jag ser på andra i min ålder och sen mig själv så känns jag.. pluttig. Typ. haha, HERREGUD. Jag är trög. (eller som man säger - dryg.) Wellwell, jag ser ändå fram emot en trevlig kväll och hoppas det blir riktigt livat! :)

En sista grej: Är det någon som kan tänka sig att skänka mig ca. 80 000 kronor, så är ni varmt välkomna :) (Jag vill resa till Maldiverna! waah!) Jag lovar: Gör du det bjuder jag på en glass :) "Cross my heart!"

Ha en fortsatt skön helg allihopa :)
/Mia - helknaschigt! Inte en schiffa ätt.

ps. I'd like to clip your wings so you can't fly. ds.

Kommentarer

  • LasseN säger:

    Om du förlägger din Fältstudievecka där så kommer jag på ett arbetsplatsbesök. :)

    2010-02-20 | 22:07:42
    Bloggadress: http://www.hulugard.se

Kommentera inlägget här: