MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Fix-och-städ-dags :)

Kategori: Min vardag

Vi har ju som sagt hemstudier och har jag inget att göra här hemma kliar det nåt galet i fingrarna på mig och jag känner att jag måste ha nåt att göra, så idag har det blivit att handla och fixa här hemma med lite blommor, fruktkorgen är påfylld + dammtorkning och strax även dammsugning av hela (den är ju så stor ;) ) lägenheten :) Skönt att ha det städat och lite ombonat runt omkring sig! Tummen upp :)

Efter detta ska jag dra iväg till simhallen för att ta några längder med P2 innan vi fortsätter hem hit för att laga min berömda köttfärssås :P Yummie!

Well, jag ska återgå till mitt städande och se till att vattnet med dammtrasan inte kokar över. Vore olyckligt, tycker jag nog ;P

/Mia - det kokade över nyss ändå :P suck. Haha.

ps. you own my heart, dear. ds.


         

 

Kommentarer

  • Vera säger:

    Med potatis??? =)

    Vad fint det ser ut. Ska bli kul att se!

    2010-02-24 | 14:21:13
  • Mia säger:

    haha, inte potatis denna gång heller :P Hederlig pasta fick det bli! Ja, jag ser fram emot tills du kommer :) Kommer bli kanonkul!

    2010-02-24 | 17:32:20
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/
  • Albin säger:

    Vad fin vi har det hemma!!!

    2010-02-24 | 17:33:45
  • Anonym säger:

    Visst har vi! :) Fixfix ! (A)

    2010-02-24 | 17:37:43

Kommentera inlägget här: