MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

En tisdag...

Kategori: Min vardag

...har passerat och kvällen sprider sitt mörker. Snart har halva veckan gått! ;)
Idag var skolan bättre, måste jag säga. MYCKET bättre. Vi ägnade tid idag åt att skriva ner punkter på vad vi anser oss själva ha som arbetsuppgifter (då vi är färdigutbildade) samt vad som är professionellt - och detta var verkligen som en morot. Man fick lite motivation till att fortsätta plugga vilket jag verkligen behövde :) Tack Viktoria och Camile för bra tankar!

------------

Har ni någon gång tänkt på att ta er en funderare på hur andra i er omgivning känner om er? Alltså. Man borde någon gång tänka och ställa sig frågan: "Skulle jag velat vara min flickvän/ pojkvän/ mamma/ pappa/ syster/ brorkompis/ chef osvosv. idag?" Förmodligen skulle man förstå varandra bättre och vara mer positiv? Det tror jag på :)
 
------------

P.S. I love you. RACKARNS vilket bra film det var! :) (Faster - du måste se den!!) Kollade på den tillsammans med min Albin i söndags och jag kan erkänna att tårarna vällde upp i mina ögon minst fem gånger (A) Den gav den perfekta bilden av vad kärlek är och jag tror aldrig någonsin att jag har sett något som gett mig så mycket blandade känslor i magen och hjärtat. Ja, man måste se den för att förstå! Så, DO IT!

Nu ska jag kolla på blocket efter kissekattungar och sen slänga mig i soffan och ladda batterierna inför imorgon då det är badhuset + gym med skolan som gäller. Och - JA! - snart kommer min man hem :) Yummie!

/Mia - var ligger landet där man böjer bananerna?

ps. I'm keeping this love .ds.

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Ja, den är bra den filmen :)

    2010-02-16 | 21:17:31
    Bloggadress: http://carolinejosefsson.webblogg.se/
  • Anonym säger:

    Riktgt bra är den filmen , och här blev det med en del tårar :)

    2010-02-17 | 10:24:16
    Bloggadress: http://lindawaern.blogg.se/
  • Vera säger:

    Mia!!!! Du ska väl för fasiken inte skaffa katt??? Vänta tills jag har varit där. Dom kliar i näsan. Jag vill ha köket för mig själv. =)

    2010-02-18 | 11:27:57

Kommentera inlägget här: