MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Att få eller inte?

Kategori: Min vardag

Jag och min man är helt inställda på att vi ska tatuera oss snart, men - finns det tider? :O Tydligen har han vi ska boka tid hos inte lediga timmar till oss förrän i maj, men som tur är har jag en moster som är en baddare på att få honom att klämma in folk där hon vill :P haha. Så - håll tummarna och heja Ingbritt! ;)

-----------

Fick sluta tidigt från skolan idag då det tydligen fanns risk för att taket kunde rasa pga. all snö som ligger på. Så ingen skola förrän på fredag igen för min del :) Skönt? Vet inte faktiskt. Helt OK med sovmorgon, men vad fasen ska jag göra resten av dagarna? :O Här blir det att ha fantasi säger jag bara,.

Kursen vi börjat med nu är iaf helt fantastisk :) ÄNTLIGEN händer det något. Vi pratar om kondition och träning, vilket ni alla vet är något som faller mig i smaken :) Skönt att få något som motiverar mig igen, känner jag. Det behövs.

------------

Det är ofta jag helt plötsligt slås av tanken: "Jösses, vad jag är lyckligt lottad!", samtidigt som jag spricker upp i ett riktigt leende och ibland även fnittrar till som en liten flicka. Jag kikar lite i smyg. Ler när jag får vara nära. Känner pirret i magen. Försvinner in i drömmarnas värld. Massamassamassa sånt utan att alltid berätta det, utan bara njuter istället. Det känns ibland som att jag har en hemlighet - som inte är så hemlig, liksom. Förstår ni vad jag menar? Hela världen ser nog vad jag tänker och känner bara genom att titta på mig, för jag tror precis allt syns i mina ögon. Jag är lycklig!

/Mia - "Aaoodaam!"


ps. den 19 mars kommer hon hem :) .ds.

Kommentarer

  • Caroline säger:

    När jag gick till Lakss, han har gjort alla mina tatueringar, så fick man boka tid ett år innan om man skulle få tid ett år senare :P Så varje gång jag tatuerade mig så bokade jag en ny tid ett år framåt och då hade jag tid att tänka på vad jag ville göra.



    Rätt bra att det är väntetid ändå på ett sätt, då tänker man verkligen igenom dem man vill göra.



    Vem gjorde dina och Paulinas fjärilar? Lakss har ju lagt av nu och jag är tatueringssugen men Lakss är den grymmaste man kan hitta!!

    2010-02-23 | 16:05:11
    Bloggadress: http://carolinejosefsson.webblogg.se/
  • Caroline säger:

    Ja, man hittar ju sina favorit tatuerare! Tänkte bara om du hade något tips om någon bra i närheten. Usch ja, om man ska göra något stort så ska det vara perfekt!!

    2010-02-23 | 20:41:41
    Bloggadress: http://carolinejosefsson.webblogg.se/
  • Carlos säger:

    vad ska du göra? :O :P

    2010-02-23 | 22:17:16
    Bloggadress: http://www.carloslopez.se

Kommentera inlägget här: