MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

We no speak americano.

Kategori: Min vardag

Den låten. Det är en sån låt som lockar fram mina små dansmoves, dvs. med lite ryck och gung i axlarna, ett diggande huvud och händer och fingrar som åker upp i axelhöjd för att se pillimariska ut... haha. Fattar ni eller? :P

Har för en timma sen kommit hem från den stora staden Jkpg, där jag spenderat eftermiddagen tillsammans med mor&far. Gått runt på A6 och tittat lite :) Blev s.k. "fönstershopping" för min del, men vad gör väl det? Jag fick en chailatte och en storstor chokladmuffins av föräldrarna iaf :D Det gjorde min eftermiddag.

------------

Satt nyss och läste ett par gamla blogginlägg sen i vintras och FASEN vad mycket bättre jag var på att skriva blogg då? Alltså, roligare text eller vad man ska säga. Numera känns den fruktansvärt trist och alldaglig. Borde nog försöka få lite inspiration igen för att bli sådär coolish liksom? Ska fundilera på det :)

Time to go!
/Mia - utan misstag skulle det som lyckas aldrig märkas.


ps. "det går över innan vi gifter oss." ds.


 Kanske, en vacker dag?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: