MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Mamma Mia

Kategori: Min vardag

Yes, nu har jag sett filmen ännu en gång i mitt liv :) Tycker att den är så himla mysig! Vill till den ön! :) Sen undrar jag hur det kommer gå på mitt eget bröllop för mig, vad gäller gråtande? Bara nu under denna filmen, vid minsta lilla kärleksförklaring och under bröllopet, så vällde tårarna upp i mina ögon... Förmodligen är det inte ens lönt att jag blir finsminkad på min egen bröllopsdag eftersom det kommer bli förstört ändå? :P

--------------

Har haft en bra start på dagen! Började med en lite mer än halvmilen lång promenad med Pax i solen för att sen köra lite fys hemma, käka en god frukost och ta en långdusch :) Lagat lite mat till Albin när han kom hem på lunch och så har jag även hunnit hämta ut mitt paket från trend4you (www.trend4you.se) som kom igår :) Aooow! Nice :D

Snart väntar en promenad med hunden + att jag lovat att jag ska åka och tanka :) För - ikväll ska jag och kärleken på en liten biltur. Se där ja! ;)


Förövrigt tycker jag inte att det är något konstigt med att alla har olika syn på vad som är att "leva livet" .
/Mia - Går vid din sida och håller din hand.


Ps. "Rulla in en boll och låt den rulla,
vi ska fixa till en riktig jubelfest.
Gitarren stäm, stråken kläm,
och Glader han ska bli vår hedersgäst!"
ds.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    herregud Mia!!!

    2010-08-05 | 13:01:43
  • Mia säger:

    Says who? :P

    2010-08-05 | 17:09:48
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: