MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Påskhelgen :)

Kategori: Min vardag

Varit en riktigt skön långhelg, kan jag säga :) Den har innehållit riktigt bra saker och jag har trivts som fisken i vattnet! I torsdags tog jag och P1 oss en välbehövlig löp- och intervallrunda runt västra vägen, vilket verkligen var kalasskönt :) Jag stack sedan vidare till Albins jobb för att testa mc-kläder! Stövlar har jag ju redan fått, så det är stället som fattas. Kommer bli kalasbra :)
På fredagen passade jag och Albin på att ta en sväng på motorcykeln i det fina vädret - och jajks vad kul och härligt det var :) Sitta bakom, hålla sig fast och bara njuta av allt. Underbart! På kvällen var det klassiskt fredagsmys som gällde vilket kändes behövligt efter en vecka av skola och jobb.
Lördagen? Gömma/leta påskägg med min man :D Ingen av oss hade gjort detta sen vi var små, så vi tyckte det var dags! haha. Mysig start på dagen :) Vi tog oss också en riktig långpromenad i solen och jag kunde knappast mått bättre. Gillar sånt! :) Senare var det dags för påskmiddag hemma hos mor och far tillsammans med släktingar :) Härligt det!
Söndagen? Middag hemma hos svärfar ute på landet :) Mysigt att komma ut dit ibland faktiskt. Vi tog en promenad i regnet för att kolla på deras nya skogsmaskin :P haha. Skönt att komma ut i friska luften iaf :) Dagen? Promenad och - äntligen - planka på Sandsjöbadens Wärdshus :D Muuums! Sitter hemma i soffan nu och småäter av påskgodiset fastän jag är asmätt :P

Längtar redan till kommande helg och hoppas att solen skiner då, för isf vankas det heldag med motorcykelutflykt/middag med Albin och ev. ett par till :) wiie! Livet leker.

---------------

För er som inte kollat på Prison Break (p-p-p-prison break!) och gett det en chans - gör det! :D Jag har aldrig gillat det innan, men nu när vi köpt varje box och kollat som tokar (i princip) på varje säsong så har jag blivit ett fan av det. Spänningen, alla planer som både funkar och går åt skogen och alla människor det känns som att man lär känna - damn! :D Det är verkligen sjukt bra. Vi har precis börjat på fjärde och sista säsongen nu och det känns lite som att jag drar mig för att kolla ibland, bara för att man inte vill att det ska ta slut :P Efter denna säsongen är det ju bara en film kvar, istället för en femte säsong, och när vi sett den kommer det nog bli tomt på något sätt? haha. Man låter ju nästan skadad, men så är det :P Nästa serie att börja tokkolla på? 2½ men :)

Väcka min sovande sambo snart? :P
/Mia - du är det bästa jag har.


ps. pass .ds.


Kommentarer

  • Caroline säger:

    Samma sak var det när jag tittade på Sex and the city, man blev som tokig och levde i en annan värld. Det är som du säger, sista säsongen vill man aldrig ska ta slut men samtidigt så vill man bara veta hur allt slutar..



    Vad blir det för mc-kläder? :)

    2010-04-05 | 20:29:50
    Bloggadress: http://carolinejosefsson.webblogg.se/
  • Caroline säger:

    Okej, ja han kan ju det där bäst :)

    2010-04-06 | 21:04:10
    Bloggadress: http://carolinejosefsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: