MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Idag har jag...

Kategori: Min vardag

...stigit upp ur sängen yrvaken. Stressat till stationen. Läst i min älskade Twilight-bok.
Varit småirriterad på mitt hår. Hungrat halvt ihjäl. Ätit efterrätt. Skrattat. Mått väldigt bra.
Gillat mina klasskompisar. Lärt mig hur man prissätter varor och tjänster. Målat blommor
och en sjöjungfru på hela baksidan av mitt block.
Hållt tillbaka skratt för att inte störa.
Sett&hört en klasskompis somna under lektionstid. Längtat efter min man, kväll och mys.
Drömt om ett eget företag. Varit ointresserad av talaren. Längtat till sommaren. Planerat utflykter.
Ätit jättegod kaka. Kännt att livets goda är på min sida. Undrat vad jag ska göra till hösten.
Avslutat tvådagarskonferensen vi haft med ALMI. Nästan blivit påbackad av en fet bussj*vel.
Åkt hem med en annan sådan. Sett en gammal gubbe trampa järnet på sin cykel för att inte
bli påkörd av min buss. Sett ett jättekonstigt moln. Blivit åksjuk. Drömt om att köpa hus.
Haft ett fånigt leende på läpparna. Kännt mig trygg. Längtat lite till efter sommaren.
Dagdrömt om framtiden. Blivit varm i hjärtat. Varit sugen på jordgubbar. Promenerat hem
i "storm". Insett vad jag verkligen vill. Kännt mig feg. Dansat i takt till "Du bara du" med Perikles
och blivit sprallig&glad. Längtat efter promenad på kritvit sandstrand, brunbrända ben,
en glass i ena handen och min käraste i den andra. Kommit på vad jag ska lägga energi på och 
även vad jag inte ska bry mig om. Saknat skärgården. Skrivit blogg ;) . 

Snart kommer mannen hem! Dags att storhandla maybe? :)

I helgen ska vi kolla på "Prison Break - The final break". JAJKS! :D Det kommer bli najs som tusan.

/Mia - "Du bara du, finns i mina tankar. Handen på hjärtat och det är för dig det bankar. Du bara du!" Vilken energikick man får av denna låt! Galet :D Perikles – Du bara du


ps. skulle kunna citera Melissa Horn, men jag vill inte. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: