MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Ida-tid och egen-tid :)

Kategori: Min vardag

Efter en skoldag full att både repetering av fakta och ny sådan träffade jag äntligen Ida! :) Fina fina Ida. Jag har saknat henne. Vi träffades för att ta en lång fika på Elsies, vilken blev full av skvaller, vad som händer i våra liv och vad vi vill göra i livet. Det ska absolut inte dröja alltför länge innan vi ses igen! :)

Snäll som jag är skjutsade jag sedan min man till Handskeryd där han skulle grilla med grabbsen, så jag passade sen på att köra ett riktigt träningspass :D Wiie! Promenad utsidan av västra vägen för att sen köra intervallträning tillbaka. Riktigt skönt! Så efter att ha kört all fys när jag kom hem var tröttheten ett faktum :P haha. Jag kommer ha sån jäkla dunderträningsvärk imorn, det svär jag på! Nån som vill slå vad? ;)

Sitter nu i soffan, duschat och ätit, och kollar på hockeyn :) HEJA HV! Hejdundrande trist att de ligger under med 2 puckar, men det är fortfarande en period kvar och när jag kollade sist satt mina tummar kvar där de ska, så jag kan hålla dem stenhårt i 20 minuter till :)

-------------

Snart helg igen. Helt sjukt vad veckorna rusar fram! Känns knappt som att jag hinner med? Känns ibland som att min kropp är i nutid men att jag ibland råkar lämna kvar huvudet ett par dagar innan och på nåt sätt måste hämta eller vissla på det, så att det kan komma ikapp. Hum? Kort sagt: Jag hinner inte med...
Planerna för helgen står fortfarande lite oklara, men vi ska prata lite om det ikväll så får se hur det bestäms. Like it :)


Att dela framtiden med dig ligger högst på min önskelista :)
/Mia - vad gör jag till hösten?


ps. måste våga tro på mig själv. ds.

---------------------------------------------------------------------------

Ur "När jag hör din röst" av Stephanie Meyer

"För en gångs skulle så var Edward mållös.
'- Så vi kan väl vara hoppfulla båda två?' föreslog jag. 'Inte för att det spelar någon roll. Om du stannar behöver jag ingen himmel.'
Han reste sig långsamt, pressade handflatorna mot mina kinder och såg mig djupt i ögonen.
'- För alltid', sa han med svag röst.
'- Det är allt jag ber om', sa jag och ställde mig på tå för att kunna kyssa honom."

Helt underbart romantiskt! Waah :)


Jewel – Have A Little Faith In Me - Fantastisk på alla sätt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: