MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Duktig frukost :)

Kategori: Min vardag

Keso och honungsmelon. Grov macka med philadelphiaost och paprika. Grönt te med mintsmak. Ett stort glas vatten. Mums :)

Håller precis på att koka ingefärste. Ska pressa i lite färsk citron sen också! :) Både det och ingefära är bra för att sätta igång förbränningen, så det är ett toppente att starta dagen med eller dricka en stund före promenaden eller löprundan! :) Allt du behöver göra är att koka upp ca. 10 cm ingefära i 1,5 liter vatten i 1-1,5 timmar, pressa i citron och sen är det klart! Smidigt? :) Häll sen upp det i en tillbringare eller termos och värm en kopp när du behöver!

Är hemma från skolan idag eftersom jag hade ont i halsen och huvudet när jag vaknade, men det har tack och lov börjat släppa lite nu. Inte bli sjuk inför helgen, nejnej! Det är dumt. Om det har släppt helt senare i eftermiddag blir det eventuellt att trotsa det dåliga vädret med en löprunda :) Vore skönt! Har bestämt mig för att löpa minst 4 gånger/vecka sen i maj när vi har examensarbete, eftersom jag är hemma då :) Har satt upp mål för vad jag ska klara efter den månaden, så det ska bli spännande! Utmaningar och träning gillar vi :) Wiie! Jag är asTAGG!
På dagens "att-göra-lista" står även uppskrivet att jag ska göra müsli. Den har varit slut alltför länge, så det får bli att göra ny idag :) Köpa halstabletter också kanske, för att lindra halsen lite? Oja!

Ikväll blir det 120% mys med min Albin. Längtar redan :) Imorn? Hitta på något med mor och far medan mannen jobbar? Får se får se :)

/Mia - "- 'Jaog serr neågot grröunt?'   - 'Trräed?' "


ps. lyssnade på "Sen en tid tillbaka" och ville inte dit igen. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: