MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Det börjar bli lite långrandigt...

Kategori: Min vardag

... att vara hemma :/ Sitter och skriver klart det sista på Leifs arbete som jag ska lämna in nu på måndag, men jösses amalia vad segt :O Jag vill göra nåt roligt istället (A) Det här är tråk.

Veckans bästa? Turen med motorcykeln som togs i onsdags :) Albin kommer hem, frågar om vi ska åka en sväng, jag är snabb som tusan på att svara JA!, kläderna på och iväg :) Mot Lekeryd för att smaka deras omtalade glass, och jösses vad god den var! Mums :) Mätt blev jag också, så middagen hemma sen var inte så jättelockande! haha. Too bad ;)

Just nu längtar jag mest tills ikväll. Först besöka mannen på hans jobb för att testa ett mc-ställ igen och sen hem för fredagsmys :) Och får jag bestämma går vi en sväng bort till Hemmakväll innan vi drar hemåt? (A) I helgen återstår att se vad som händer, men sålänge det inte regnar imornkväll hoppas jag att våra grillplaner håller sig :) Och om bara solen kunde visa sig blir det en dagstur på mc också. Wiie, livet leker! :D

----------------

Ibland oroar jag mig i onödan, men det är sån jag är. Jag får ont i magen då och då och det är inte alltid något jag visar, iaf inte medvetet. Det enda som krävs då är en kram, tre pussar och allt är bra igen. Konstigt att man kan fungera så?


/Mia - Tärningen är kastad! :P


ps. I know what it is - I'm in love for real. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: