MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Om man skulle ta och.. nä? Äsch.

Kategori: Min vardag

Should I tell anyone about my worries?

----------------

Snabb dag i skolan idag! :) Fick reda på att vi ska ha hemstudier i två dagar, pga att vi har två arbeten (kan man säga) att göra klart denna veckan! Det enda fick vi i fredags och det andra idag. GRYMT mycket. Och med tanke på att jag ska vara ledig på fredag - då vi ändå bara skulle kommit till skolan snabbt för att lämna in arbetena så tänkte jag att jag passar på - så har jag bara imorgon och på onsdag på mig att köra klart arbetena eftersom jag måste lämna in dem redan på torsdag! Hallelujah, giv mig styrka.
Har iaf bestämt med P1 att vi ska ta en promenad imornbitti för att komma igång dagen så att man kan plugga ordentligt sen :) Kommer gå bra det här! Det ska det göra.
Och - på torsdag får jag min belöning. I Trelleborg :) Jabba-dabba-dooo ! Längtar järnet.

----------------

När man är långt borta så är det svårt att göra andra människor gladare och just nu vet jag inte riktigt vad jag kan göra åt det. Villvillvill göra något! Måste. Blir frustrerad.

----------------

"Du bara du" med Perikles gör mig något otroligt GLAD! Hoppar&studsar i hela kroppen och får tillbaka härliga augustiminnen :)

/Mia - Lägger band på mig själv ett par dagar till. 2 !

ps. combaten idag var tuff, jobbig, svår och jäkligt rolig! .ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: