MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Oj, jösses, shit, mamma mia!

Kategori: Min vardag

Jag är TRÖTT. Min kropp är helt stendöd och det var riktigt längesen jag kände såhär :) P1 och jag tog en rask promenad runt sjön innan vi gav oss iväg till Friskvårdshuset där vi ställde oss på löpbandet - 12 minuter rask takt + 5 min löp + 2 min RUSH! Riktigt skönt - som uppvärmning innan 1 h bodypump :D Hård och superbra ny release som verkligen körde musten ur en. Och vet ni vad? Jag klarade hela bicepslåten med de vikterna jag ville ha (4 min 16 s.) Och benen? De ska vi inte tala om. Helt sönder känns det som (A) Tar på krafterna att stå i 5 min och bara köra benböjningar med relativt många kilon på stången! :) P1 - FAN vad bra vi är! Stolt*

--------------------

Tom men ändå full inuti, om ni förstår? Smärta nästan också. Och vet ni? Det är konstigt nog positivt! :O

Dagen: Skola, där jag faktiskt förstod mycket mer än vad jag gjort de senaste dagarna (koncentrationen på topp, maybe?) Vidare hem. Kan ni tänka er hur det ser ut när en Mia glider runt till "The worlds greatest" och peppar sig själv iklädd påtok förstor tröja och ett glas flädersaft i handen? (det har förresten blivit min nya, hemmagjorda urrensningskur, för jäklar - det rinner rakt genom! haha. (Y) ) .

Imorn är det skola igen, och när vi slutat ska hela klassen ut och ta en gemensam promenad i skogarna :) Mysigt!
/Mia - att jag sen är avis på Vera och resten av skånefolket som är nere på Cypern är en heeeelt annan femma :)

ps. if I was a rich girl. na-na-na-na-na... ds.

Kommentarer

  • D-P-P-P säger:

    Hahaha sjukt stor tröja.. hummm ;)

    2009-09-15 | 23:48:02
    Bloggadress: http://dannejynsson.blogg.se/
  • Anonym säger:

    haha, väldigt ;) Mycket hellre än förliten iaf :P

    2009-09-16 | 15:06:52

Kommentera inlägget här: