MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Nu kommer dem !

Kategori: Min vardag

De där välbekanta känslorna jag hatar. Jag är nervös! Herregud, Mia. Skärpning!

------------

Räknade lite innan och kom fram till att jag pluggat i ungefär 10,5 timmar idag! :O Känns inte mänskligt. Pauserna har bestått av mat, spinning och så lite dans. Nu är jag verkligen helt slutkörd i huvudet - ja, det har varit en tuff dag! Inte nog med att jag var otroligt fumlig tidigare på dagen då det skulle lagas mat, utan strax därefter slutar mitt Word att fungera och samtidigt även internet! Försöka fixa detta, misslyckas, få panik över att jag inte kan fortsätta skriva på mitt arbete, akutsamtal till pappa, tröstsms av D-P och drag i håret på mig själv.
Lyckligtvis - efter tre timmar (SEGT internet, jag vet) så hade jag iaf lyckats ladda ner en ny version av Word - och det FUNKADE! Jag - alltså Mia - lyckades med att ladda ner någonting som faktiskt fungerade. Det ligger verkligen massa magi i luften nu, och inte bara på den bästa fronten. Nån gång måste man ju lyckas, right?

Imorgon ska jag skriva klart det sista på arbetet, vilket enbart borde ta förmiddagen, fixa en skrivare att skriva ut det på och sen ska jag bara göra sånt som jag vill göra :D Typ hämta tågbiljetter, gosa ner mig i soffan, träna, prata i telefon ( (A) ) och kanske umgås med lite vänner till idol! Imorgon är faktiskt dagen då det är dags att börja tagga torsdag. HEJA! :D maow.

Btw, såg ni på idol idag att Mårten från Anneberg gick vidare till ytterligare en omgång? :) Congrattis!

-----------

För övrigt så blir jag ibland sjukt trött på saker och ting och önskar mest att det kunde försvinna. Bäst att lösa det! Omedelbart-bums.
/Mia - det sveper vågor in mot land, när vi går ensamma på stranden - du och jag. ("Du bara du")

ps. helst av allt skulle jag vilja ta med en kamera för att sen kunna visa hela världen. ds.


 höh?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: