MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Maow! Har jag hamnat i en film?

Kategori: Min vardag

Det tror jag faktiskt, och det är helt otroligt. Hade jag aldrig kunnat gissa :)

-----------------

Skolan idag. LATIN! Ja, jotack. Vi har börjat på allvar. Gillar't! :) Känns ganska rörigt nu i början, men ändå väldigt mycket lugnare än vad den senaste 1,5 veckan varit! Puh. Att man också fått höra av läraren att man har stora bröst, det är ganska oväsentligt ;) haha! Skönare får man leta efter.
När kära krösatåget (ni vet de där små gul-vita lådorna ;P) landat i Nässjö igen blev det att gå till Elin för att införskaffa schampoo och balsam men först - hon tvättade håret på mig bara för att jag skulle få testa hur det blev att använda det! :) Kan man få bättre service? :O Tusen tack, vad snällt Pelin-Paprika!

Nu: Honungsmelon, keso och msn-konversation med en person som är 30 mil härifrån. Undrar hur lång tid det tar att promenera den sträckan? Bara en fundering.
Strax: Plugg.
Ikväll: Fika, idol och tjöt med Lisa :) Mysigt.
(min träningsvärk is killing me. Går som jag gjort i byxan :O höhö. (Y) )

/Mia - vissa saker är svåra att ta efter egen bedömning. Att lita på andra är därför en bra grej.


ps. Alice Bange. Mycket bra! :) .ds.

(www.friskvardspedagog.blogspot.com)

Kommentarer

  • D-P-P-P säger:

    Så jäkla härlig... typ skitmycket härlig.. *Smack

    2009-09-17 | 18:32:02
    Bloggadress: http://dannejynsson.blogg.se/
  • Farbror J. säger:

    Hum?????????????

    30 mil?????????????

    Promenera?????????

    Mia! Tänk på att "Farbror" är född på samma dag som du. Det betyder att jag, liksom du, också är väldigt interligänt - just det! Intelligent heter det väl. Skulle kunna skriva smart, men min blygsamhet förbjuder mig.

    Det är väl bara en ren "slump" att Jynsson har hittat din blogg. Tänk att han råkar bo i samma landsända som Vera - konstigt.

    Kram, Johnny.

    Ps. Hälsa Paulina.

    2009-09-17 | 19:05:40
  • P1 säger:

    You´re the man onkel J ! Har precis haft samma fundering som du ang. 30mil, samma stad osv, å äntligen - tack vara dig, tändes det ett ljus! Du är grym ;)

    ps: får prata vidare om dethär när sveriges härligaste tjejer besöker världens härligaste Öckerö + J&J.

    ps igen: Har Jenny sett länken på min blogg? Annars- så bara måste hon göra det!!!! Hälsa från mig att det är en order! :)

    2009-09-18 | 08:56:58
    Bloggadress: http://paulinaskold.blogg.se/
  • Vera säger:

    Tja.... det är väl bara att konstatera att det bor väldans trevliga människor i denna landsände. =)

    2009-09-29 | 11:50:54

Kommentera inlägget här: