MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Kutar-laddar-kutar-laddar.

Kategori: Min vardag

Det tar tid, men ja. Det går framåt.
Jkpg-turen med kära P1 förde mig iaf ett steg närmare mitt mål! Tack sis :) Att man dessutom är helnöjd med dagens inköp är ett extra plus :) Och - vem tackar nej till köttbullar, potatis och sås på IKEA för endast 16 kronor? :D (okej att vi fick kuta lite för att hinna dit innan klockan slog 17.00 och erbjudandet inte gällde mer, men soooo? (A) ) Och. Som hon sa innan idag: "Seriöst, Mia. Jag skulle fan inte klara mig utan dig." Nä, så är det nog. Hon är min högra hand som alltid finns där och som det går att lita på i alla väder. Är inte det ganska svårslaget? :) Säger bara det: Fjärilarna!

Skön låt: "Fuck you" med Lily Allen.
Imorn är det kick-off igen och denna gång blir det bl.a. guldvaskning :) Woohaa !
/Mia - jag tänker inte anstränga mig mer än såhär, vad det gäller vissa fronter. I'm floating.

ps. killen som sprang in i dörren på idol gjorde min kväll! :D :D Tack. ds.

Kommentarer

  • Faster J säger:

    Vännen.

    Varför har du inte sagt till mej att du gillar ikea. Jag älskar att gå på ikea. Kan vi åka dit tillsammans någon gång?.

    När ni planerar att komma hit. Jag jobbar jämna helger. Jag vill inte jobba när ni är här. Längtar efter er alla våra barn. (Mia, Paulina,Ines)

    2009-09-08 | 21:57:13
  • Mia säger:

    Men Faster! Du är väl för goo! :) Klart vi ska åka till ikea tillsammans! :D Jag och P1 är mästare på det. haha. Vi kommer en ojämn helg - lovar dig! Så gör vi massa kul hela helgen! :D (bara vi iaf besöker ditt jobb litegrann så vi kan köpa massa godis ;) haha. )

    2009-09-08 | 22:00:29
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/
  • Mia säger:

    Men Faster! Du är väl för goo! :) Klart vi ska åka till ikea tillsammans! :D Jag och P1 är mästare på det. haha. Vi kommer en ojämn helg - lovar dig! Så gör vi massa kul hela helgen! :D (bara vi iaf besöker ditt jobb litegrann så vi kan köpa massa godis ;) haha. )

    2009-09-08 | 22:07:11
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: