MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Jag vet, vill och ska.

Kategori: Min vardag

Trodde verkligen att den här dagen skulle bli aningen småseg, pga. enbart föreläsning hela dagen, men - fel hade jag! Tack vare intressant lärare och bra, roliga och ärligt talat helknäppa klasskompisar blev den lysande :) RIKTIGT lysande, t.o.m. Internskämt hit&dit, trötthet som visade sig genom att man lätt blev road + att jag kunde dra alla dryga "katt åt"-skämt också :P (se nedan!) Tack Danne-Panne för dem :P (A)
Imorn ska vi skriva en kort sammanfattning om de första tre veckorna vi haft nu i skolan och sen kolla film innan vi slutar vid 12.00. Soft? Tja, varför klaga? :P
Händer imornkväll?

---------------------

Jag har försökt och försöker fortfarande att andas lugnt och sakta men det går inte. Jag är alltför kass. Mina andetag går i 180 och längtan gör mig yr och ivrig. Funderar på en sak: Om jag håller andan ett tag, blir det plus-minus-noll då så att andetagen räknas som lugna?
Om ett tag, när dimman skingrat sig och molnen stuckit iväg kommer stjärnorna att synas igen. Det är snart, jag vet det. Både där uppe i himmelen och så nära som 23 cm ovanför mig. Alldeles snart kan jag knycka nacken bakåt igen och se dem, och jag vet att dem två kommer lysa starkare än någon av stjärnorna uppe på himlavalvet. (Stjärnorna. De gör oss. That's it.)

Ikväll blir det 30 min. spinning + 60 min. pump. Danke schön! :)
Söndag - kommer funka som mitt lyckopiller. Jaaaajks!
/Mia - jag kommer bli en förbannat bra friskvårdare!

ps. det som väntar får min kropp att le 1000 ggr mer än vad någon förstår. snart, eller egentligen är det ju redan nu faktiskt :) , men snart så kommer fortsättningen! Kapitel tre är det, om jag inte minns helt fel? .ds.

Får ju inte glömma dessa! :P (Varning för låg humor!)
- Katt åt batteri, gjorde volt.
- Katt åt eka, fick ro.
- Katt åt deg, och smet.
- Katt åt stol, satt i halsen. (Min favorit :D hahaha)
- Katt åt linjal, blev mätt.
- Katt åt trädgård, fick rabatt.
- Katt åt spöke, fick dålig andedräkt.
- Katt åt ben, gick bort.
- Katt åt lampa, lös i magen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: