MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

"Hadderian-haddera, stoppa..." host*

Kategori: Min vardag

Yes! Anatomikursen började idag, och jag tror faktiskt att den är min största bränsle&energi-källa just nu! Känns redan jättekul och jag är vråltaggad på att lära mig allt om kroppen och alla latinska namn hit och dit :) woohaa!
(jag kommer nu i tre veckor framåt att vara hemma vid kvart i tre varje dag, så är ni lediga på eftermiddagen - hör av er så slår vi ihop oss och gör nåt :) )

Tack J&J för att ni vill ha oss hos er! Vi kommer inom några veckor - tro mig :) När skolan lagt sig lite och allt lugnat sig, då ni! Och denna gången ska vi försöka att inte ta en omväg RUNT hela Götet för att ta oss till färjan. haha :)

Och, ja. Tack för väldigt bra och uppmuntrande sms nu på eftermiddagen! Fick mig en tankeställare och lite mer laddning att föra över till mina batterier :)
Ikväll blir det combat. HEJA! :)

Damn, jag saknar Pax. Måste hämta hem honom nästa helg,! :)
/Mia - klättra i träd? hum.

ps. nånstans där jag inte hittar dig. ds.


   Time for school! :)

  Köksbordet för eftermiddagen! Mina två nya biblar (" Rörelseapparatens anatomi - en muskel- och triggerpunktsguide" av Kristian Berg & Erik Beijer + "Alkemisten" av Paulo Coelho. (Tack Johnny!) ) samt massa papper och anteckningar från dagens lektion, som ska läsas tills imorn. Jag är laddad med överstrykningspennor i olika färger! :)

Kommentarer

  • P1 säger:

    omväg ? What? :O vi kom ju överrens om att det var sightsing (stavning) över den där bron, skogen och x antal torslanda skyltar :P aight?

    2009-09-07 | 21:24:43
    Bloggadress: http://paulinaskold.blogg.se/
  • Mia säger:

    haha, just det ja. host! Vi kikade runt lite bara ;)

    2009-09-07 | 22:25:14
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/
  • Farbror J. säger:

    Ja just det. Hum.

    2009-09-08 | 06:42:43
  • Vera säger:

    En tysk kund sa nyss till mig: "ah, deine augen sind so schön". Vad är det med mina ögon nu för tiden? Jag kanske har fått ögoninflammation?? hahaha (betyder alltså att mina ögon är vackra)

    2009-09-08 | 14:44:15

Kommentera inlägget här: