MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

"Ge mig en kaka till kaffet,.."

Kategori: Min vardag

Jag borde inte få dricka kaffe. I alla fall inte i såna mängder jag gjort idag. Jag har energi som skulle räcka till tio personers förbrukning vid ett maratonlopp! Fingrarna löper som tok över tangentbordet, hjärnan arbetar i 110 och jag kan inte riktigt sitta still. haha! Ni skulle se mig, seriöst. Spelas det helt plötsligt en tagglåt så åker mina händer upp i luften, benen rör sig och hela jag shake'ar :P (sittandes! haha.)
Men ja - skolarbetet blir gjort i alla fall, så nåt positivt lär det ju va! haha. HERRE! Nu är lite mer än halva klart så jag tar matpaus :) Stekt kyckling med omelett och en knäcke. Perfekt inför träningen ikväll! Då ska jag göra av med lite energi, är det tänkt. Behövs? haha.

-------------

En av låtarna som verkligen får igång mig idag är "Du bara du" med Perikles. Spricker upp och får bredaste leendet i hela fejjan (Y)
Läst om bl.a. hjärtat idag, och det fick mig att längta. Att ligga på någons bröst och höra klappningarna. Det måste sitta i sen man var bebis, att mammans hjärtslag gör en lugn? För jag vill ha det - nu. Hur var det med min belöning? :)

-------------

Någon som vet hur stor pöl det blir på golvet om man spiller ut två vispade ägg med vatten? Fråga mig annars - jag vet. TIPS: Laga aldrig mat när du gör andra saker samtidigt och är uppe i varv.
/Mia - kaffekaffekaffe, dagens dryck.

ps. discover me, discovering you. ds.

Kommentarer

  • Marie säger:

    ädelfors = massamassa kaffe. var man inte beroende innan så kan jag lova att man blir det! haha

    2009-09-22 | 20:50:31
    Bloggadress: http://mariekarlberg.blogg.se/
  • Mia säger:

    haha, det är nog sant ;P Fast iofs, idag drack jag det enbart för att hålla mig pigg till pluggandet. Och som texten säger, så lyckades jag! haha. Tummen upp.

    2009-09-22 | 23:25:27
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: