MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Fredag är ändå den dagen som känns bäst.

Kategori: Min vardag

Skönt med helg och ledighet igen :) Känner på mig att denna kommer bli väldigt bra, dessutom! Ikväll vankas det spelkväll hemma hos P1 tillsammans med lite andra tjejer och imorn bär det av till P1 IGEN - för då är det fest :) Sis - jag har hört nåt om att du vill ha en Soda Stream? :O Kan det stämma, eller är jag helt ute och cyklar? :O

För övrigt? Äsch.
/Mia - kortfattad idag.

ps. make it go away. ds.

 




Kommentarer

  • P1 säger:

    JAAAAA! Det vill jag ! Hur kunde du veta det? :O kom på ,typ i måndags, att det skulle vara häftigt att ha en sådan :D du måste läsa mina tankar? :)

    2009-09-12 | 07:00:04
    Bloggadress: http://paulinaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här: