MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

fan-helvetes-skit.

Kategori: Min vardag

Varför? Varför måste en så grym&fantastiskt bra helg sluta på det sättet som det gjorde?
Klockan 11.20 igår fick jag ett samtal från min far. "Mia det har hänt nåt tråkigt. Farfar har gått bort."
Jag hatar det. Varför hände det? Varför överhuvudtaget? Hoppas du har det väldigtväldigt bra där du är nu <3 Men, som man säger: Minnena finns alltid kvar. Tusen tack för dem!

Jag kan ju säga att jobbet på posten ikväll inte lockar ett jäkla dugg. Vill inte dit. Alls.
Iaf tur att det är några man känner som jobbar så man slipper vara ensam och att man kanske kan få jobba med P2. Håller tummarna för det, så går förhoppningsvis kvällen fort! Sen efter det kanske det blir att åka direkt hem till mamma och pappa. Bara vara och umgås med dem. Vore härligt!


/Mia - som man tänkt sig?

ps. somebody like you. så är det. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: