MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Duracell-batterier sökes?

Kategori: Min vardag

Jag vill packa ner alla mina käraste vänner i en resväska och flytta till Trelleborg. Mest för att slippa den här staden och problemen och få vara riktigt lycklig. Jag orkar inte mer. Vera - kom och hämta mig? Saknar er.

Snart också, vill jag åka ut till skärgården. P1, ska vi? Åka från allt för ett tag (igen) och hitta mig själv. Farbror&Faster är bra på att få en att känna sig hemma, ompysslad och välkommen! Vill dit. Nu. Tack,!

-------------

Tack tjejer för en skön kväll igår! :) Ni vet hur det ska gå till!
Och imorn, då börjar anatomikursen. P1 - du ska hjälpa mig att plugga har du lovat (A)
/Mia - "Den som tar ett hjärta, borde veta vad som då sker". Jäkligt bra !

ps. feghet, vad baseras det på? .ds.

Kommentarer

  • P1 säger:

    trelleborg sen skärgården - torsdag till söndag :D

    Saknar J&J !! :) vågar vi ringa å fråga? ;);)

    2009-09-06 | 22:15:27
    Bloggadress: http://paulinaskold.blogg.se/
  • Mia säger:

    "Vågar vi" Är du galen? Vi behöver ju knappt fråga. Vi gör som sist: "Hej. vad gör ni? Hoppas det är okej att vi kommer till er om någon timma!" haha :) (Y)

    2009-09-07 | 00:11:38
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/
  • Paulina säger:

    Ja, jag är riktigt sugen på det :) Skulle man kunna köpa ½ års kort? Isf gör jag nog det (när en bra lön kommer) :) För jag & Kimmy är ganska sugna på att flytta in till Jönköping så ska försöka övertala han om det, och hitta en lägenhet :P & har jag 1 år på det gymmet så känns det lite onödigt om jag endå flyttar kanske ;)

    2009-09-07 | 00:29:13
    Bloggadress: http://amandapaulinabonita.blogg.se/
  • Farbror J. säger:

    Hej Mia!

    Så klart ni får. Här finns det ju mycket roligt att göra: Åka FÄRJA, titta på ÄLGAR, titta på TV, gå till någon "som vi inte känner" och GRILLA. Ja jisses, man kan göra listan lång. Man måste också hinna med minst ett kultur/historiskt besök. GBG (Paulina, GBG är en förkortning av Göteborg) har mycket att erbjuda. Museer, Slottskogen, SHOPPING etc. Slå en signal till faster J först. Hon är bra på att lösa det praktiska.

    Kram, farbror J.

    2009-09-07 | 06:45:59
  • Farbror J. säger:

    Oj, jag glömde:

    "Duracell-batterier sökes?

    Jag vill packa ner alla mina käraste vänner i en resväska och flytta till......."

    Här är det faktiskt bara fantasin som sätter gränser.

    Kram - igen, farbror J.

    2009-09-07 | 06:50:26
  • Faster J säger:

    Hej Mia

    KOM KOM.

    Faster är ledig i helgen. Kan ni vara här vid 16 tiden på fredag så har jag maten klar. Jag älskar att shopa. vi kan alltid åka till kungsbacka också. där har nog inte paulina varit.

    Jag längtar efter er. Faster

    2009-09-07 | 09:43:50
  • P1 säger:

    hahha, Johnny - har precis lärt mig att det heter färja ( inte båten) att försöka få in att GBG är förkortning av Göteborg blir nog liiiite för tufft för min del ;)

    Jenny - Har hört att kungsbacka är riktigt bra :O (farligt för plånboken) Men att få åka dit med dig som guide vore en ära :D



    ps: har köpt ett riktigt roligt frågespel som vi skulle kunna spela med er J&J :D vi kommer dö av skratt :P

    2009-09-07 | 11:39:33
    Bloggadress: http://paulinaskold.blogg.se/
  • Mia säger:

    haha, vad söta ni är :) Vi planerar in att komma till er i oktober någon gång! Hoppas det passar er :) Längtar redan. Right, P1? :) (stackars du som blir dumförklarad ;P haha) Så, i oktober blir det älgsafari och utflykter? Kan ju inte bli mycket bättre! Kommer bli toppen :) Vore sååå skönt.

    KRAM på er :)

    2009-09-07 | 15:08:23
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/
  • Vera säger:

    Hade jag haft en bil hade jag kommit o hämtat dig efter jobb. =) Åker ju iofs på sem nästa vecka, men därefter kommer jag upp en helg. Om du då bestämmer dig för att följa med söderut på söndagen ska jag inte stoppa dej. =)

    2009-09-07 | 15:53:55
  • Mia säger:

    Jag vet att du skulle det, Vera :) Du gillar ju mig så mkt (A) haha. Längtar jättemkt tills du kommer upp! Kommer verkligen bli toppen :) Då blir'e rajj-rajj och 80-talsmoves :D tjo-bapp!

    2009-09-07 | 15:57:08
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: