MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Det har varit lördag igen.

Kategori: Min vardag

En soft dag med lite promenad + planering med P1, fika på stan med Carro & Millan, mat med dem och Fia och sen även ett besök på biografen. (Som jag skrivit ett x antal gånger innan :P ) "Flickan som lekte med elden" - riktigt bra film! :) Spännande och på sina ställen faktiskt lite smårolig. Får bra betyg av mig :)
Dagen har givetvis också innehållt ett par väldigt bra telefonsamtal - de är dagens höjdpunkt. Snart ett till, innan man ska sova. Kan väl knappast bli bättre slut på dagen? :)

Har varit väldigt skönt att ha Pax hemma i helgen! Okej att han gjort mig lite smågalen ett par gånger pga sitt j*kla skällande, men - han är helt underbar ändå. Som min bebis, ungefär! En riktig sådan måste man ju vänta ett bra tag på, eller vad säger du P1? ;) höhö.

-----------------------

Knoppen har öppnat sig, och det jättefort. Förmodligen är det för att det funnits så mycket energi och näring att ge till den. Om bara en liten stund kommer den slå ut till en vacker blomma som varje dag kommer hänföra oss med all sin prakt! "Fortsättningen" tror jag det kallas. Vackert.
Kanske redan torsdagkväll. WOW! :D

/Mia - it makes all my problems fall and it's what I've dreamt about.

ps. fredag, den 2 oktober. ds.

("Get here" / Nils Landgren & Johan Norberg.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: