MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Det är snart helg - igen. Tro't eller ej.

Kategori: Min vardag

Åkte till skolan idag, piggare än igår och laddad inför ännu en dag med nya kunskaper att ta in. (dock känns det just nu som att jag inte får in nåt? :/ ) Men iaf - haft en skön dag med klassen :) Precis nu hemkommen från en promenad tillsammans med P1 och Armi, så sitter i soffan vråltaggad för IDOL. (woops, börjar precis nu)
Dagen har också bestått av ett par sms, där jag bl.a. varit tvungen att erkänna att jag faktiskt inte kan plugga i sömnen (även om jag skrivit det i natt. hum?) och så lite tvättvikning, byte av sängkläder och så givetvis: Plugg! Ska jag vara helt ärlig är fysiologi inte min grej riktigt, men antar att det kommer :) Förmodligen lite opepp på det eftersom det vägrar sätta sig :/ Undrar varför? Känns ovanligt.
(Asiaten som sjunger på idol nu har kasst uttal :P )

Imorn ska vi på föreläsning i skolan. Mysigt bra start på en antagligen lika bra helg :)
Och vet ni? Jag börjar tro på mig själv mer och mer för var dag som går. Jag måste bara tro på det för att det ska funka!

I oktober kommer Vera hit. Waah! Kan du inte komma nu? (A) :D
/Mia - www.friskvardspedagog.blogspot.com Check!

ps. where's my wonderland? overthere? .ds.

Kommentarer

  • Vera säger:

    Jag kommer Mia, jag kommer! Tar vägen om Cypern bara så det tar ett tag innan jag är framme. :P

    2009-09-13 | 13:17:55

Kommentera inlägget här: