MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Wiioo-wiioo-wiioo.

Kategori: Min vardag

Jag kom inte på någon vettig rubrik^^ allô ?

Massagen i skolan idag, ja. Hemskt vad jag skriver om denna, men det är enbart för att göra alla er andra avundsjuka ;) Började med framsidan av kroppen idag, i vilket fall, vilket innebar ovansida fot, smalben, lår, höft, mage, bröst, lite axlar + nacken faktiskt :) Var riktigt praktiskt att massera nacken när "kunden" låg på rygg. YES! Så är det :)

Nu på eftermiddagen har jag hunnit med en sjuhelvetes massa :O Eller, ja. Fixat lite naglar (som var för långa för vad? Just det - massage,.), vart på badhuset för helkroppsscrub + solning, käk, (den goda müslin, javisst!), 1 timma spinning + mage&armar på gymmet och så nu sitter man här i soffan :) Ska dock bli skönt imornkväll då det blir en helkväll i soffan! Längesen som tjyven för min del :) I like.

------------------

Jag har inte några funderingar nuförtiden som jag kan dela med mig av. Sånt jag isf grubblar på är saker som jag inte riktigt vill dela med mig till allt och alla, så mja. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för att hålla er, få läsare, roade? :) Kommer nog på något snart - brukar ju vara så! Borde börja skriva in mina tankar som dyker upp om dagarna, i mobilen. (som jag gjorde förr..) Så kommer jag ihåg dem när jag väl sitter här på kvällen och knapprar på min kära dator. Hum? Ja, det borde jag :)

I vilket fall som helst: P1. Imorn kör vi 20 min., 15 i höjd. SJÄLVKLART :)
/Mia - kamomillte. Mums på det !

ps. att vara bortskämd behöver inte alltid betyda att man får allt man pekar på. .ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: