MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Startskottet går imorgon :)

Kategori: Min vardag

Jag ska bli proffs på att ta hand om mig själv, psykiskt och fysiskt, igen :) Vart extremt dålig på det i några månader, så nu är det dags igen. Låter väl bra? :) Ni som känner mig vet att jag behöver det, så ja: Ni får hjälpa till!

-------------

Helgen. Den har varit.. hmm.. bakis, skulle man kunna säga :P Nä. Har haft en dundermysig och rolig helg tillsammans med Vera med lite av varje! Hälsade på bror en sväng igår och sen på kvällen var det dags för fest med några av tjejerna och sen utgång :) Slutade med att vi hamnade här efter hotellet och hade en brakefterfest fram till klockan 05 i morse (A) Riiiktigt kul! Men - jag säger bara det: Shot'a inte gin. Det är ingen bra idé :/ haha. Så, idag sa jag och Vera att sålänge vi inte skulle, av nån anledning, bli tvingade till att göra "Huvud, axlar, knä och tå" så skulle vi överleva hyfsat :) Och se: här sitter jag! Perfa.
Nästa onsdag blir det jag som åker ner och besöker henne - en riktig långhelg! Ser jag fram emot :)

Vera åkte hem för en stund sen och jag sitter i soffan - laddad för "Ensam mamma söker" :) Gillagilla! Ska fixa mig lite te och ta fram min mörka choklad, sen är jag grymt nöjd!

-------------

Sen har jag en fundering. Med hur folk beter sig. Känner en människa som verkligen inte kan vara sig själv när det är fest eller om det är nytt folk med och umgås, och jag bara undrar: Är det brist på självförtroende eller kan personen på allvar tro att beteendet är OK och normalt? :O Man slutar aldrig att förvånas!

/Mia - en fantastiskt nöjd tjej.

ps. Personlig tränare - YES. Ser fram emot det nåt grymt! :D .ds.
(P1. På onsdag kl. 18.00 kommer vi få njuta - ordentligt! Välförtjänt? :) )

Kommentarer

  • P1 säger:

    välförtjänt är bara förnamnet :D

    2009-10-19 | 06:37:42
    Bloggadress: http://paulinaskold.blogg.se/
  • Caroline säger:

    Jag måste också börja ta hand om mig själv, det är ett måste! :)

    2009-10-20 | 17:20:49
    Bloggadress: http://carolinejosefsson.webblogg.se/
  • Vera säger:

    VARFÖR är det hål i mina byxor?? Såg nyss att det verkligen är hål i dom! Inte bara inbillning alltså. hahaha

    Definitivt första och sista gången jag shotade gin.

    2009-10-22 | 18:01:12
  • Mia säger:

    hahaha, va!? fan vad kul :D

    Ja, jotack. Aldrig mer, säger jag bara. Det var ju inte ens gott, vad jag kommer ihåg? :P

    2009-10-22 | 21:31:04
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: