MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Pigga ben.

Kategori: Min vardag

Massage av fötter, ben och rumpa idag. Gosch, vad bra jag har det i skolan :) Riktigt skönt! Känns som att benen är som nya igen, vilket vi tackar för. Och, för att inte tala om de sköna klasskompisarna. Utan er hade dagarna varit hemskt tråkiga :O

Sitter nu och håller på med grupp&individ-arbetet - igen. Förvånade? Blir nog klart imorn. pust.
Strax blir det promenad runt Västra Vägen med Millan. En rask sådan, bestämde vi :) Sköntskönt! Sen ikväll blir det, som jag skrev igår, umgänge med Jocke. Snacka om allt och ingenting, precis som vanligt. Det vi är bäst på ;)

--------------

P1, Farbror och Faster: Jag måste ut till öarna snart! :) Ikea och shopping står redan på schemat, har jag och Faster bestämt! Tjo-bapp-i-doo :)
För övrigt så har jag absolut inget vettigt att skriva, för skulle jag börja skriva det som rör sig i mitt huvud just nu skulle vi behöva ha ljudeffekter som säger "beeeep" överallt om texten skulle läsas högt och nej: Den skulle helt enkelt inte bli trevlig. Jag besparar er det!

/Mia - let me think about it.

ps. "Fegare kan ingen vara, för du kan åt fanders fara..." höhö. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: