MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Korta, raka punkter.

Kategori: Min vardag

- Skola. Vi började äntligen med massagen på riktigt! :D Alltså, praktiskt. Taktilmassage hela dagen - underbart! Och att armarna sen var mjuka som bebishud pga all olja, det är ett extraplus :) Tack Camile och Viktoria - ni kommer bli jättebra massörer!
- Skratt. Längesen jag tyckte något så vanligt som namn kunde vara så kul - och framförallt längesen jag skrattade så mycket så att jag inte fick luft och magen drog ihop sig fullständigt. Tack för det :) Träningsvärk imorn?
Färd hem på ett grymt illaluktande tåg. Tror alkisen som satt i vagnen hade skitit ner sig? :O Fy farao.
- Läst ut kära boken "Dags att dö". Riiiktigt spännande. Hoppade och skrek till ett antal gånger idag! LÄS DEN!
- Plugg. Vi fick veta det för lite mer än två veckor sen, det ska in på fredag, jag började ordentligt igår. Jo, jag vet. Jag är seg, men de senaste två veckorna har varit tuffa och jag har inte haft någon ork. Så är det. Life's a bitch.
- Träning med P1. Var på gymmet och körde kondition + mage + rygg + armhävningar. Tackar :)
Ljusdusch. Finns det något härligare? :O
- Soyayoghurt med egengjord müsli :)
- Tv med Pralin. Yes, dags att förflytta sig dit!
Det var detaljerna. Höpp-höpp.

Hoppas ni andra haft en bra dag :)
Imorn blir det skola, gym igen och så umgås lite med Jock-Smock. Alltid trevligt!
/Mia - what can I do?

ps. jag längtar till fredag klockan 16, för då kommer Vera till mig. Äntligen! :D Kommer bli en toppenhelg! .ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: