MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

En eftermiddag & kväll med P1 !

Kategori: Min vardag

Efter att ha varit på min skola för att få en gudomligt skön halvtimmas halvkroppsmassage av andraårseleverna (kan man säga så?) så åkte vi tillbaka hem till Nässjö, ställde oss i P1s kök, tittade nöjt på ingredienserna vi handlat och - gjorde egen müsli :D Nyttigare, godare och man kan välja själv vad man vill ha i. Mumsigt värre! :) Snacka om att vi njöt när den var klar. Känns lite husligt, don't you think?

Strax innan nio kom även Carro och Armi bort, för då var det deras Grey's Anatomy-stund. Jag, som kanske inte är riiiktigt lika fascinerad av denna serie, låg ändå nöjd i soffan och tittade :) Ganska stolt över mig själv (A)

------------

Imorn är det dags för massage i skolan igen :) Tjusigt!
Och vet ni? I helgen ska jag på äventyr. Kommer bli spännande! :P
/Mia - att vända ryggen till.

ps. för att kunna vinna måste man även kunna se sig själv som besegrad. ds.

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Åh skönt med massage!:) du behöver ingen att öva på? Tsss.

    2009-10-22 | 17:06:56
    Bloggadress: http://carolinejosefsson.webblogg.se/
  • Mia säger:

    haha, har en hel kö faktiskt :P Och ja: det är gudomligt! Känner mig aningens bortskämd :)

    2009-10-22 | 17:49:06
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/
  • Vera säger:

    Ställer mig härmed i kö. Kan behöva det nästa söndag. =)

    2009-10-22 | 18:03:23

Kommentera inlägget här: