MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Det var jag och stjärnorna.

Kategori: Min vardag

Älskade och underbara Pax är hos mig i helgen :) Saknar honom oftare och oftare, så nu när han är här njuter jag ordentligt! Kom ganska precis in från kvällspromenaden, och attans vad jag trivdes ute. Alldeles perfekt promenadväder med ett par minusgrader som biter lite i ansiktet, riktigt frisk luft, stjärnklar himmel och inget annat än mina egna fotsteg som hördes. Mumma! På med ett par tjocka tröjor, mössa, vantar och halsduk och med raska steg andas massa djupa andetag. Rensa kroppen och framförallt huvudet från jobbiga tankar och försöka få in lite mer positiva sådana. Älskar de stunderna, då jag bara får vara mig själv och tänka&fundera på saker och ting. Bara att just vara Mia och ge mig själv den egen-tiden. Underbart! Och ja; Detta är allra bäst när Pax är med :) Utan tvekan! Han och jag är det oslagbara paret.
Imorgon blir det en långpromenad direkt efter skolan, innan jättebra'iga kusin Vera kommer :D Vad som händer&fötter i helgen är inte riktigt bestämt än, men ja; Det kommer bli kanon, hur eller hur!

--------------------

Nästa vecka ska jag träna som en idiot, för "Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram,..". Jag vill kunna bli stoppad :P haha. Dags att börja hårdträna på ALLVAR, precis som i vintras och våras då man var sådär sjukt fit. Galet nice det! :) Who's with me?

/Mia - jag säger som Lily Allen.

ps. ibland måste man lära sig att säga ja oftare än man säger nej, så är det bara. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: