MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Dagen som är.

Kategori: Min vardag

Trötthet, skratt så magen värker, träningsvärk, massage, plugg och snart umgänge med Ida :) Jösses vad längesen det var! :O Blir mycket bra det. Promenad och tjöt. Det gillar vi!
Skolan idag. Vad säger man. NI gör mig glad, på riktigt :) Inget pokerface där inte! Vrålgillar det verkligen och trivs otroligt bra med allt. Kunde jag valt en bättre grej att göra i ett år? Förmodligen inte :)

-------------

Och så finns det andra saker&ting som vänder mig. Eftermiddagens femminutarkonversation på msn gjorde mig... arg. Jag gillar inte att vara det :/ Måste man ibland? Räcker det inte att man tar på sig masken och ser nöjd och glad ut istället? Det gör allt så grymt mycket enklare.

Dags att ta på vettiga promenadkläder och ge sig ut :) Ida, here I come!
/Mia - nästa onsdag, då åker jag ner igen. Lovely :D Praktikant på turist(rese ;) )byrån? ;) pfh.

ps. jag hackar&klappar så glasögonen åker aaav! :D .ds.
ps2. Hanna lyckades nästan bli fast med bilen mellan bommarna på järnvägen i morse :D haha. Bra jobbat! .ds2.

 Latinplugg :/ :) :O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: