MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Bara för att jag kommer ha träningsvärk imorgon!

Kategori: Min vardag

Nyduschad efter ett hårt body pump-pass + 20 minuter på löpet tillsammans med min kära P1 :) Kändes riktigt bra idag! Benen skakade precis lika mycket som vanligt och ja - det hör faktiskt till :D Så det ska vara om man har tränat ordentligt vilket ger de resultat man vill ha. Kanon (Y)
Resten av kvällen ska jag spendera, med gott samvete, i soffan med Carro :) Ladda om batterierna inför ännu en skoldag imorn! Tjo-bapp.

Jaja, i brist på fantasi så har jag inte mycket mer vettigt att skriva idag utan ska istället ägna mig åt mina knäckemackor, keso, te och "Sveriges fulaste hem" på tv:n :)
/Mia - jag och P1 börjar bli lite fundersamma och nästa gång det händer ska vi säga till på skarpen, så att säga. YES! :)

ps. jag vill ha molnfritt. (metafor?) .ds.

Kommentarer

  • Paulina säger:

    träningsvärken kommer med storm-steg. Å jäklans va skönt det är! massage imorgon- ja tack! Power pump på måndag igen, tycker vi ska köra igång seriöst med träningen nu :D gissar på att du instämmer? :)

    2009-10-20 | 09:55:29
    Bloggadress: http://paulinaskold.blogg.se/
  • Mia säger:

    öööh, JA? :D jag instämmer fullt ut. Vi har blivit kassa. Dags att köra igång vinter&vår-motivationen igen :)

    2009-10-20 | 17:15:47
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: