MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Vilket rus!

Kategori: Min vardag

Lyssnar på "Du bara du" med Perikles på repeat, studsar runt i lägenheten och ja. Jag ler och skrattar mest :) hoho! Fredagskvällen var lyckad - tämligen tappert lyckad, dessutom ;)

------------

Ikväll ska jag umgås med P1. Vi ska till Sandsjöbaden och käka planka innan vi åker hem till henne :) Vad som händer där vet vi inte än, men det lär bli en del skratt, tjöt och härligt lördagsumgänge liksom! I like it.

      

Crazy days! :)

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Ja, man är verkligen sugen på att åka iväg nu! Ne, vet inte redigt än, känner att jag vill inte sätta mig in i något än, vill mest bara jobba och så nu, så får vi se vart jag landar sen. Det lutar lite åt barn hållet. :) För dig går det bra eller?

    2009-11-07 | 22:34:50
    Bloggadress: http://carolinejosefsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: