MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Starten har gått.

Kategori: Min vardag

Taekwondo, Hapkido, (Petras tränare från Västervik var vår instruktör. Svart bälte och tävlar i landslaget gör han, tydligen. Tummen upp!) vattenpilates, vattenaerobics, core, kick'n'box samt afro- och latinodans (på Hälsans Hys i Åseda) Jäääävlar! :D Vilken dag det varit. Riktigt roligt verkligen! Sånt här jag trivs med :) Trött? Så in i. Känns som att träningsvärken redan är på ingång, men jag gillar det. Alltför längesen jag hade det, så nu är det dags igen :)
Den stora frågan är: Klassisar, kommer vi orka köra en timma combat + en halvtimma kareokespinning imornbitti? :D haha. Vad har vi gett oss in på?

------------

Snart ska jag iväg till min man. Som vanligt :) Blir förhoppningsvis lite lagom (mycket) bortskämd nu när jag är trött (A) Och precis som alla andra dagar - mycket kramar&gos på schemat. YEJJ :D

Sitter nu, i väntan på att åka, och tittar på "Biggest Loser" på kanal5. Hur kan man låta sig själv bli så stor? Jag förstår inte :O Men ja. Det gör mig taggad. Att i framtiden vara utbildad till att kunna hjälpa de människor som hamnat i den sitsen och få dem på "rätt" spår igen :) Vore ju lagom grymt, om man säger så.
Time to shut up.

/Mia - mina armar skakar fortfarande och känns som spaghetti. (www.friskvardspedagog.blogspot.com. Håll ögonen öppna där :D )

ps. F.A.F. ds.

Kommentarer

  • LasseN säger:

    Så kan ni gott ha det. Kämpa på. Hihihihihi

    2009-12-01 | 08:32:38
    Bloggadress: http://www.hulugard.se
  • Vera säger:

    Mia!!! Du kan ju inte åka hem den 25:e. Nu har jag övertalat Pelle att vi ska gå ut. =) Jag tycker att A kan komma hit istället. Hade varit kul att se vissa personers miner. hihi. ringer troligtvis ikväll...... abstinens!!

    2009-12-01 | 11:45:36

Kommentera inlägget här: