MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Som om det inte gick galant!? :D

Kategori: Min vardag

Veckan har fullkomligt rusat fram! Det är redan fredag igen :) Hur gick det till? Jag förstår ingenting. Det sa "Swisch", kan man säga :) Alla i klassen klarade sina diplomeringar och vad kan man säga om det? - VI ÄR GRYMMA! Fasen vad bra det känns :) Grattis till alla. (www.friskvardspedagog.blogspot.com Vår klassblogg :) )

Som vanligt har dagen innehållt mycket skratt och tjöt - vore extremt konstigt om den inte gjorde det, känns det som. Så är det när man är omgiven av sköna människor :) Jippie-ka-yejj!
Efter skolan idag passade jag och Camile på att belöna oss lite efter våra insatser genom att ta en runda på stan. Blev ett par efterlängtade "glansiga" leggins, en ny favvo-tröja á la "båt/havs-stuk". (Get it? haha) Vit och blåsvart-randig! Och lite accessoarer, givetvis. Händer nog inte att jag aldrig köper det under en runda på stan :P haha. Woops (A)

Ikväll? Efter att ha frågat runt bland kompisarna insåg jag att de var upptagna, så vad passar då inte himla bra istället? Jo, att ha myspysmys med min Albin :) Aldrig ett nej till det, inte. Perfekt slut på skolveckan och start på helgen!

/Mia - Det är inte bara Vera som har Mia-abstinens. Jag har lite Vera-abstinens, nämnligen. Snart jul! :D

ps. den här sabla vaccinsprutan. nu har ju människor börjat dö av den också. nu vågar jag absolut inte ta den :/ hum? .ds.

  Chill-i-dill.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: