MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Snälla, försvinn.

Kategori: Min vardag

Jag har mått illa i några dagar nu, och jag vet inte varför? Tycker det kan antingen bryta ut, om det nu är så att jag börjar bli sjuk, eller så kan det försvinna helt. Jag börjar bli irriterad på det.

Ska idag göra klart mitt manus inför redovisningen imorn och sen öva öva öva! :) Är skitnervös och jag har inte den blekaste aning om jag gjort rätt, men antar det viktigaste är att man ställer sig där framme och pratar...

--------------

Ikväll vankas det simning för att sen joinas av A., då det blir bubbel :) mums, härligt! Riktigt bra slut på dagen :)
/Mia - håller tummarna för dig idag! :)

ps. there's no combination of words I could put on the back of a postcard. .ds.

Kommentarer

  • Vera säger:

    Aaaaaaahhhhh..... har du fått SVINIS??? Du har väl vaccinerat dig Mia?? :)

    2009-11-18 | 13:47:13
  • Mia säger:

    Klart som fasen jag inte fått svinis, Vera! Jag är nog bara lite stressad tror jag :) Nwäpp, inget vaccin. Tror det är rena rama bullshiten för att de ska tjäna pengar på det.. Bra idé nu när det är lågkonjunktur ju! Tjäna lite extra cash :P Smart faktiskt,. Men nej - jag skippar det. Blir jag sjuk så blir jag! Har du gjort det?

    2009-11-18 | 14:16:41
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/
  • Farbror J. säger:

    Hej Mia.

    Man kan aldrig göra fel på en redovisning, man kan bara göra den på sitt sätt.

    Mvh, Farbror J.

    2009-11-18 | 15:03:00
  • Mia säger:

    Tack, farbror. Jag ska (försöka) tänka på det :)

    2009-11-18 | 15:19:49
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/
  • Vera säger:

    Du har ju redan betalt sprutan via skattemedel. Du betalar inget när du går dit. Självfallet har jag tagit den. Jag har precis hört två pers i stan som jag träffat på sistonde som fått svinis. örk

    2009-11-19 | 09:57:07

Kommentera inlägget här: