MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Pluggdag?

Kategori: Min vardag

Jotack, hade jag haft en IQ på 500 så visst :) Just nu blir jag mest galen. Jag förstår inte texten riktigt och jag vet i hundan hur jag ska kunna redovisa det här? Dags att få känna på att man lever, tror jag. Tänkte först att detta arbetet skulle bli en lätt match, men tja. Fel hade jag! :P "Tack" Lasse för en grymt klurig uppgift ;)
Var precis och köpte mig lite godis som "tröst" eller vad man ska kalla det. Socker- och koffeinkick for the win! :D Tur man har Spotify också, så man kan få dansa lite när det kommer nån bra låt. (precis som sist jag pluggade, javisst! :D)


Just nu längtar jag mest tills ikväll, dock. Ta det lugnt i soffan och kolla på nåt halvbra tv-program i grymt bra sällskap. Yejj! :D Säger som Jocke: Glad för vinden i mina segel!
/Mia - träffa Ivana på fredag. Äntligen!

ps. nan. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: