MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

OMG.

Kategori: Min vardag

Såg detta i P2s blogg. (www.amandapaulinabonita.blogg.se). Vilken reaktion får ni på artikeln?

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1766274/11-ar-och-mamma-pa-sin-brollopsdag


Sånthär gör mig arg och ledsen :O Man kan omöjligt ha alla hästar hemma/alla indianer i kanoterna om man låter nåt sånt här hända? Tycker synd om flickan. Herrejösses :/

----------

Igår fixade jag och P1 (www.paulinaskold.blogg.se) varsin "Friskvårdskalender", som vi så tjusigt kallar dem :) I dessa ska vi skriva våra individuella mål vecka för vecka, våra friskvårdssysslor dag för dag och sen i slutet av varje månad ska vi fundera över och skriva om vi tycker att vi levt upp till dessa mål. Ska bli spännande! :) Lite drivande, liksom. Friskvårdssysslorna kommer inte bara vara träning och dyl., utan även sånt vi mår bra av - som man verkligen behöver nu när det blir mörkare och mörkare ute :) En utflykt till Jkpg tillsammans eller en myskväll med någon av de nära och kära - det är friskvård det också! Tänk på det :)

Var och tränade på gymmet innan. Riktigt skönt att gå dit precis när de öppnar, då det inte är mycket folk där :) (det var bara jag och en till. Hurra! :D) Körde lite på löpet, armar, ben, rygg, rumpa, bröst och så körde jag sönder min mage också (A) FAN vad skönt. Känns bra :) Maten just nu är mer än välförtjänt liksom. haha.
Ikväll blir det att plugga lite latin och sen iväg för tisdagsmys. Vem har bestämt att det bara är "fredagsmys" som gäller? :O Mysko, tycker jag. Hoppas ni andra får en trevlig kväll :)
Och, om ni är intresserade: Gluteus Medius och Gluteus Minimum (skryt) värker på båda sidor igen :/ Icke skönt, nejnej.

/Mia - Jag gillar att vara glad. Who doesn't?

ps. ser du någon utan leende, ge dem ett. ds.



Ett par bilder från festen förra helgen då jag, P2, Armi, Emma, Lisa och Lina samlade ihop oss :) Bättre sent än aldrig ! Tack tjejer :)

    

Kommentarer


Kommentera inlägget här: