MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Jaaa! Så j*kla underbart.

Kategori: Min vardag

"Hey I made it. I'm the worlds greatest."
Massageprovet klarades galant :) Så otroligt skönt! En enda stor klump som släppt från magen och jag känner mig minst tio kilo lättare :D UNDERBART!
Nu har vi inget mer jobbigt kvar denna termin, som jag ser det, och vi friskvårdspedagoger kan bara njuta av december :) Nästa vecka är det verktygslåda som gäller, vilket innebär att testa på massa olika friskvårdsaktiviteter. Spännande! :) För er nyfikna, här kommer schemat: (jadå, bli lite avis nu va!)

Måndag: Kampsport + Hälsans Hus i Åseda. (där vi bl.a. ska köra Kick'n'box, vattenpilates och afrikansk dans)
Tisdag: Body Combat + Kareokespinning + Yoga + föreläsning om kinesisk massage
Onsdag: Rullstolsövningar + någon form av bollsport med dessa.
Torsdag: Ut och rida hela dagen :D Grilla & någon form av uppgift ska visst också tillhöra dagen. Tummen upp!
Fredag: Skridskor med tävlingar och övningar + SPA & relax på skolan i vår bastu och varmvattensbassäng. Chokladprovning kommer eventuellt ingå :D

Jag säger bara det: Vilken kanonvecka! :D Ser verkligen fram emot detta. Kommer bli toppen! Alla klassisar: Nu börjar vi tagga ordentligt, tycker jag. Vi har en riktigt rolig vecka framför oss!

--------------

Annars? Jodå, livet är riktigt bra. Min drake flyger fortfarande och har inte tappat någon höjd alls, utan snarare tvärtom. Jag har fortfarande lite snöre kvar att löpa ut men - det har väl alla, mer eller mindre? Jag känner iaf att jag landat där jag trivs och vill vara. Min själ mår bra och det resulterar i en glad, uppåt och väldigt skrattig&sprallig Mia. Dagarna går så lätt, hinder som dyker upp känns väldigt lätta att flyga över och mina axlar är inte längre antingen för högt upp eller på tok för sänkta. Tänk vad lite närhet&kärlek, provresultat och drömmar kan göra mycket!

Tack för ordet.
/Mia - Jag och Linnéa C har idag försökt prata gott om friskvårdspedagoglinjen till de människor som sökt till vår utbildning till våren. Tror vi lyckades hyfsat bra iaf! :P

ps. you can't play on broken strings. ds.  

Kommentarer

  • Farbror J. säger:

    "Tänk vad lite närhet&kärlek, provresultat och drömmar kan göra mycket!".........

    Att ha en bra Farbror och Faster gör ju inte det hela sämre, snarare tvärt om.

    Kram, Farbror J.

    2009-11-26 | 21:26:52
  • Vera säger:

    Att du skulle klara massagen tvivlade vi aldrig på. Vi tror på dig Mia. =) Jäklar vad jag ser fram emot jul. Nu har min Mia-abstinens börjat igen.

    Förresten...... jag hatar ostkaka!!!! Ska komma på något bra snart.

    2009-11-26 | 23:01:22
  • Mia säger:

    Farbror: Självklart, du har så rätt så! :) Jag gillar ganska skarpt att ha er två. P1 tjatar på mig att vi ska åka ut till er, så får bli efter årsskiftet nån gång :)

    Vera: JA! Det ska bli riktigt kul :) Jag kommer nog ner någon dag tidigare eftersom jag åker hem sen på juldagen :) Nyår återstår att se! haha, du får se till att komma på nåt då., Annars blir det ostkaka. Punkt. ;)

    2009-11-27 | 16:10:03
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: