MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

It's just me again.

Kategori: Min vardag

Simningen var skön! :) Blev väl en halvtimma lite drygt innan vi satte oss i bubbeln. Kalaaaas! :)
P2 har precis stuckit hem efter att jag bjussat på lite käk. Mias köttfärssås - det är den allra bästa (A) haha. Tummen upp! Och ja: Nu strax ska jag iväg till gymmet tillsammans med "det första P't" :P Löpet och mage tror jag det är som står på schemat! (mage igen, javisst. Sommaren 2010 - here I come. Lika bra att börja i tid, ni vet ;) )

Ikväll blir det tydligen att titta på någon crossfilm. haha :) Blir nog bra det! Lär trivas.
Imorn? Lunch med kära Ida innan det är dags för simning med P2 igen :P Vi är på G !
/Mia - of to the gym.

ps. nan. ds

Kommentarer

  • Vera säger:

    Köttfärssås..... med sparrispotatis??? :) Ha en riktigt trevlig helg. Det ska jag ha..... karaoke hos Pelle idag och kalas imorgon.

    2009-11-06 | 11:43:19
  • Mia säger:

    haha, näää. Inte nån potatis denna gången tyvärr :P Oh, det låter trevligt! Vi får ringa imornkväll eller på söndag :)

    2009-11-06 | 18:03:22
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: