MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Haft en brrr-dag.

Kategori: Min vardag

Det har varit väldigt kalla 21,5 grader i klassrummet idag igen :/ Filt på! Imorn blir det alkohol- och tobaksföreläsning med friskvårdsklassen över oss. Blir nog en skön dag :)

-----------

Var nere på Linden idag och bekräftade att jag tar lägenheten jag var och kollade på förra veckan, så den 1 februari flyttar jag - igen :P haha. En nyrenoverad etta på hela 50 kvm, så den är stor! Kommer förmodligen kunna få den att kännas som en tvåa eftersom rummen är biggy. Fett nice :) Nog för att hyran är aaaaningen dyr, men ja. Jag får väl prova och funkar det verkligen inte är det la bara att packa ihop igen, antar jag? Men som sagt: Man måste la prioritera, antar jag! :) Första gången jag kommer bo helt ensam, också. I förra ettan hade jag ju Pax som sällskap, så ja. Det kommer bli lite tomt, tror jag :O Fast ja: Blir det som de senaste 2,5 veckorna varit kommer jag inte sova ensam en enda natt (A) haha. Wiiie!
Inflyttningsfestens tema? Bad Taste? :D

Ikväll är det "Mammas pojkar" igen och det ska ses, utan tvekan :) Måste ju bara se vad för sköna kommentarer Bobbys mamma (namn? Naima? :O ) fäller denna vecka. Så grymt klockren! :D "Jak blir chockat!"

Nagellacket har torkat. Dags att fixa med lite annat innan det är dags att dra iväg på äventyr igen :)
/Mia - A.

ps. place't kommer bli så jääääkla bra! :D ritat en inredningsplan idag. Yejj! .ds.

Kommentarer

  • Paulina säger:

    Tummen upp :D

    2009-11-12 | 22:33:45
  • Vera säger:

    Säg till i god tid när inflyttningsfesten blir så jag hinner boka biljett. =) är helt yr i bollen idag. Tog sprutan igår..... haha folk som kommer in på jobb måste tro jag är full eller nåt.

    igår var vi på inspelning av Robins. Fan vad kul det var. Får se det på tv på lördag. =)KRAM!!!

    2009-11-13 | 13:43:32
  • Mia säger:

    :D

    Jadå, klart jag säger till! :) Blir säkert i mitten av februari någon gång, så boka inte in alltför mycket då ;P Så du har tagit sprutan iaf? Tror jag skippar den. Palla liksom (A) haha, var ni? :O Det hade jag ingen aning om! Fy fan vad kul :D Ska på bio ikväll men kanske går nån repris eller nåt!

    2009-11-14 | 15:16:22
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: